معرفی روش هایی جهت افزایش آمار بازدید وبلاگ
کسب درآمد اینترنتی، آموزشی

یکی از معمولترین شکوه ­هایی که از صاحبان وبلاگ­ ها شنیده میشه اینه که اونا حتی با وجود تلاش زیاد هم، نمیتونن آمار بازدید وبلاگشون رو افزایش بدن. در واقع روزهای ابتدائی شروع به کار، از جمله­ی سخت­ترین روزها هستش، چراکه شما با وجود تلاش زیاد، به نتایج قابل قبولی نمیرسین. اگه شما تو همچین وضعیتی هستین، به شما پیشنهاد می­کنم این مطلب رو تا انتها بخونین. البته این مطلب واسه اونایی که حتی ممکنه آمار بازدید قابل قبولی واسه وبلاگشون داشته باشن هم میتونه مفید باشه. این مطلب شامل 4 مرحله هستش که شما لازمه اونارو به دقت بخونین و اجرا کنین.

مرحله اول: نوشتن مطالب داغ و پربازدید

حدود یه ساعت در روز رو واسه سرچ کردن و همچنین نوشتن مطالب داغ و پربازدید واسه وبلاگتون صرف کنین. توجه داشته باشین که هدف گذاریتون باید این باشه که بتونین هر هفته حداقل یه مطلب داغ واسه نوشتن تو وبلاگتون داشته باشین. اگه نوشتن یه مطلب داغ تو یه هفته واستون امکان پذیر نیست، میتونین هر دو هفته یه بار اینکار رو انجام بدین. بنابراین هر یه ساعت در روز در طول یه هفته، باید واسه نوشتن یه مطلب باشه. بعبارت دیگه، نوشتن یه مطلب داغ حدود 5 تا 10 ساعت زمان لازم داره. در آخر هم باید بگم ایده­هایی که ممکنه تو نوشتن یه مطلب داغ بهتون کمک کنه، میتونه موارد زیر باشه:

جمع و گردآوری یه لیست زیادی از منابع

نوشتن یه مطلب آموزشی واسه انجام یه کار

پیدا کردن راه حل یه مشکل معمول و نوشتن راجع به اون

نوشتن یه بررسی تحلیلی و عمیق راجع به مسائلی که مردم بصورت سطحی به اون نگاه می­کنن

مرحله دوم: ایجاد ارتباط با وبلاگ ها و یا سایت های دیگر

ایجاد ارتباط با سایت ­ها و وبلاگ ­های دیگه، یکی از مسائل مهم و ضروری، بخصوص واسه اونایی که تازه شروع بکار کردن، هستش. شما می­تونین روزانه حدود 30 دقیقه رو به این کار اختصاص بدین و این وقت رو می­تونین بصورت زیر تقسیم­بندی کنین:

نوشتن پیام در سایت­های دیگه با رجوع به مطلب تو سایت خودتون

ارجاع دادن قسمت­هایی از مطالب سایتتون به وبلاگ­ها و سایت­های دیگه

ایجاد ارتباط با سایت­های دیگه از طریق ایمیل، فیسبوک و غیره

البته بعنوان یک نکته مهم یادتون باشه که شما قراره یه ارتباط منطقی و اصولی با سایت ­ها و وبلاگ ­های دیگه داشته باشین، پس فقط بخاطر ارتقاء سایتتون با افراد ارتباط برقرار نکنین، بلکه بخاطر اینکه شما به مطالبشون احترام میذارین و فکر می­ کنین، می ­تونین سایتاتون رو با هم رشد و ارتقاء بدین.

مرحله سوم: انتشار مطالب داغ و پربازدید وبلاگتان در سایت های دیگر

شما می تونین روزانه حدود 30 دقیقه رو صرف انتشار مطالب داغ سایت خودتون بکنین. مثلاً می تونین وبلاگ ­نویسان و یا وبمسترها رو از وجود این مطالب باخبر کنین و یا اینکه می ­تونین دوستانتون رو از وجود این مطلب باخبر کنین و اونا هم این مطالب رو تو جاهای مختلف مثل فیسبوک، تویتر و غیره منتشر کنن.

مرحله چهارم: نوشتن و انتشار مطالب عادی

درست مثل یه انسان که نمی ­تونه تنها با یه غذا زندگی کنه، یه وبلاگ یا وب سایت هم نمی تونه تنها با مطالب داغ به حیات خودش ادامه بده. مطالب عادی مطالبی هستن که شما بصورت روزانه اونا رو می ­نویسین و مابین مطالب داغ منتشر می ­کنین. ایده­هایی که شما می ­تونین واسه نوشتن این مطالب استفاده کنین، ممکنه بصورت زیر باشه:

نوشتن نظراتتون، راجع به یه مطلبی که تو سایت دیگه­ای خوندین

نوشتن یه مطلب که توش یه سؤال مطرح بشه و از خوانندگانتون بخواین راجع به جواب­های احتمالی بحث کنن

مطلبی راجع به منابع جدید و یا روش­های ابتکاری که خودتون ممکنه بهشون رسیده باشین.

در آخر هم باید بگم، اگرچه مطالب داغ و پربازدید باعث ارتقاء سایتتون میشه، اما انتشار مطالب عادی هم یه کار مهم و ضروریه، چراکه باعث ایجاد تنوع در محتوی سایتتون شده اونو از حالت یکنواختی درمیاره.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








ارسال توسط مرتضی جمالی

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 3
بازدید ماه : 31
بازدید کل : 71835
تعداد مطالب : 8
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1